Mníšek čeká dva letní měsíce zesílení automobilového provozu

Mníšek čeká dva letní měsíce zesílení automobilového provozu

Stavební práce započaly 17. května 2021

V souvislosti s opravami dálnice D4 bude v termínu od 21. června do 15. srpna 2021 uzavřen EXIT 21 Kytín. Veškerá doprava směřující do/z Kytína (funguje pouze nájezd směr Praha) bude po téměř dva měsíce odkloněna přes EXIT 18 Mníšek pod Brdy.

Úkolem stavebních prací je oprava povrchu a odvodnění v pravém jízdním pásu dálnice D4Ve směru na Příbram se bude opravovat celkem 5,5 km dlouhý úsek přibližně mezi MÚK EXIT 21 Kytín a MÚK EXIT 27 Dobříš–sever (v km 21,154 – 26,660). Opravy provede společnost Silnice group a.s.

Práce jsou rozděleny do celkem čtyř etap:

Etapa 0:

  • termín: 17. – 30. 5. 2021
  • rozsah prací: Před zahájením stavebních prací na vlastní opravě dálnice D4 bude provedena oprava a prodloužení stávajícího přejezdu středového dělícího pásu v km 19,987 – 20,012 na délku 80 m, který bude sloužit pro převedení dopravy z pravého na levý jízdní pás.
  • režim dopravy: V rámci této tzv. 0 etapy bude provoz v úseku prací veden 2 provizorními jízdními pruhy staženými ke krajnici a to identicky v obou jízdních pásech s omezením rychlosti na max. 80 km/h.

Etapa I:

  • termín: 31. 5. – 20. 6. 2021
  • rozsah prací: V této etapě budou prováděny veškeré stavební práce na levé části pravého jízdního pásu, které jsou součástí stavby, mimo položení obrusné vrstvy apod.
  • režim dopravy: 2+1/1; uzavřena levá část pravého pásu dálnice;
    ve směru na Prahu ve dvou zúžených (3,0 a 3,5 m) jízdních pruzích při vnějším okraji vozovky v km 28,000 – 19,916;
    ve směru na Strakonice ve dvou zúžených jízdních pruzích, přičemž
    – levý (rychlý) je přejezdem SDP v km 19,932 – 20,012 převeden do  protisměrného pásu a přejezdem SDP v km 27,580 – 27,718 je převeden zpět do pravého pásu;
    – pravý jízdní pruh je veden při pravém okraji pravého pásu a obsluhuje MÚK 21, 24, 27 a odpočívku Stará Huť v km cca 27,4;

Etapa II:

  • termín: 21. 6. – 1. 8. 2021
  • rozsah prací: V této etapě budou prováděny veškeré stavební práce na pravé části pravého jízdního pásu, které jsou součástí stavby, mimo položení obrusné vrstvy apod.
  • režim dopravy: 2+1/1; uzavřena pravá část pravého pásu dálnice;
    ve směru na Prahu ve dvou zúžených (3,0 a 3,5 m) jízdních pruzích při vnějším okraji vozovky v km 28,000 – 19,916;
    ve směru na Strakonice ve dvou zúžených jízdních pruzích, přičemž
    – levý (rychlý) je přejezdem SDP v km 19,932 – 20,012 převeden do protisměrného pásu a přejezdem SDP v km 27,580 – 27,718 je převeden zpět do pravého pásu;
    – pravý jízdní pruh je veden při vnitřním okraji pravého pásu.

V rámci této etapy budou zavřeny MÚK 21 Kytín a MÚK 24 Voznice:

  • Obousměrná objízdná trasa za MÚK 21 Kytín bude vedena po silnici III/11626 a III/11624 z MÚK 18 Mnišek p. Brdy.
  • Obousměrná objízdná trasa za MÚK 24 Voznice bude vedena po silnici III/11628 z MÚK 27 Dobříš-jih.

Etapa III:

  • termín: 1. – 15. 8. 2021
  • rozsah prací: V této etapě budou prováděna pokládka obrusné vrstvy v celé šíři pravého pásu dálnice.

režim dopravy: 2+1 v levém pásu; uzavřen pravý pás dálnice;
ve směru na Prahu ve dvou zúžených (3,0 a 3,5 m) jízdních pruzích při vnějším okraji vozovky v km 28,000 – 19,916;
ve směru na Strakonice v jednom zúženém jízdním pruhu, přičemž je přejezdem SDP v km 19,932 – 20,012 převeden do protisměrného pásu a přejezdem SDP v km 27,580 – 27,718 je převeden zpět do pravého pásu dálnice;

V rámci této etapy budou zavřeny MÚK 21 Kytín a MÚK 24 Voznice:

  • Obousměrná objízdná trasa za MÚK 21 Kytín bude vedena po silnici III/11626 a III/11624 z MÚK 18 Mnišek p. Brdy.
  • Obousměrná objízdná trasa za MÚK 24 Voznice bude vedena po silnici III/11628 z MÚK 27 Dobříš-jih.

Opravy provede společnost Silnice group a.s.

Více informací najdete na webových stránkách Ředitelství silnic a dálnic ČR.

Objízdná trasa plánovaná nod 21. 6. do 15. 8. 2021

Objízdné trasy jsou ke stažení ZDE.

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY

Odebírat
Upozornit na
0 Komentáře
Vložené odpovědi
Podívat se na všechny komentáře
Přihlásit se